Thursday 20 November 2014

Jak na krůtu, aneb dva rychlé obědy

Uspěchaná doba si žádá uspěchané obědy.
Ale kdo tvrdí, že rychlé, nemůže být i dobré? Já ne. Tady vám nabídnu dva způsoby, jak si naložit, třeba jako já, krůtí maso. To potom už jen stačí narychlo osmahnout na pánvičce a máte rychlý a chutný oběd. Já si takhle maso nakládám ráda, ráda si hraju s chutí a vůní. Ráda si počkám na chuť výsledku, po vytažení z trouby, odebrání z pánvičky... Aneb opět moje vaření co dům dá :D 
Krůtí v jogurtu s bylinkami



Jako první tu máme krůtí s červeným vínem a paprikou.
Maso jsem zaprášila červenou paprikou, pořádně, aby každý kousek byl obalený. A přidala i trochu pálivé. Poté klasika sůl a pepř. A potom jsem to už jen zalila trochou červeného vína, opět to v něm trochu obalila, aby každý kousek mohl nasát tu chuť. Nakládáme den před konzumací.



Jako druhý příklad tady máme krůtí naložené v jogurtu s bazalkou, oregánem a provensálskýma bylinkama (zase to moje Středozemí) a s trochou olivového oleje.
Úplně stejně primitivní postup. Obalíme v jogurtu a přidáme bylinky, potom zakápneme trochou oliváče. Nakládáme opět den před konzumací. 


Tohle jsou dva rychlé způsoby, jak upravit krůtí maso. Je to fajn jako rychlý oběd, když dojdete z práce/ze školy, protože je dobré maso naložit už den předem. Tím si ubere práce při přípravě v poledne.

Je rychle hotovo, z ingrediencí, které má snad každý doma. Nic světoborného, přesto chuť dobrá (určitě lepší, než v závodní jídelně). A to přece musíme mít i v tomto uspěchaném světě ;)

No comments:

Post a Comment