Thursday 18 September 2014

Jablečný koláč s tvarohem

Tenhle recept jsem vyhrabala v nějakém časopise při brigádě ve volné chvíli a docela se mi zalíbil. Tak jsem si řekla, že si trochu osladím tyhle slunečné podzimní dny. A čím jiným, než jablíčky! :)
Ceci, voila :)

Budete potřebovat:
Na těsto:

  • - 200 g špaldové mouky
  • - 50 g másla
  • - 60 g třtinového cukru
  • - 1 vejce
  • - špetka soli

Jablečno-tvarohová směs

  • 400-500 g jablek (hrušek, švestek)
  • 250 g nízkotučného tvarohu
  • 2 bílky
  • 1 vejce
  • skořice
  • med/agáve sirup na oslazení

Postup:
Ušleháme máslo, cukr a vejce. To přidáme k mouce, osolíme; vznikne nám hladké těsto. To lehce vyválíme, aby bylo všude stejně tlusté a dáme do formy na koláče (kterou já nemám, koláč jsem pekla v dortové formě). 

Na směs si nastrouháme jablka. Smícháme tvaroh, bílky, vejce, přidáme nastrouhaná jablka, dosladíme, přidáme skořici. Vzniklou směs dáme na těsto ve formě. 

Koláč pečeme v předehřáté troubě na 180° po dobu 30-40 minut.

Přeju dobrou chuť, snad si jím osladíte a zpříjemníte ráno u snídaně jako já :)

Před pečením - směs s těstem

No comments:

Post a Comment