Thursday 18 September 2014

Radosti a slasti všedních dnů

A jak přežít celý pracovní týden? Odpověď jsou drobné radosti! :) 
Máme školu v skoro v centru, takže si občas zaběhnu koupit nějaký fajn lak, dobrý čaj, voňavý sprcháč, dětské žvýkačky, meruňky v jogurtu,... A protože poslední dobou si tu radost opravdu potřebuju udělat a ještě jsem v opojení nakupovací mánie, rozhodla jsem se o to podělit s vámi! ^^

Tady máme lupínky z dm, bez lepku, s příchutí rajčat a bazalky. Jsou z amaratové mouky a tváří se zdravěji, než obyčejné brambůrky ze suprmárketu. 
Vedle je bílý čaj z mé oblíbené Oxalis Hedvábná stezka. Bílý jsem si koupila kvůli nižšímu obsahu kofeinu, než v čaji zeleném. Nechci zelené čaje pít večer, ale už přišlo počasí, kdy čaje piju
 od probuzení do usnutí, proto bílý čaj.

Lupínky 25,- 

Dál jsem dopřála svým nehtům. Vlevo je lak na nehty značky essence Be berry now! (č. 175). Takovou barvičku ještě nemám a hned mi padla do oka :) Tyto laky pěkně kryjou, neloupou se po prvním dnu. Jsou levné, takže nemůžu čekat bůhví jakou výdrž. Každopádně barvička super, opravdu taková "berry" 
(mám asi berry-mánii - svíčka, čaj, teď lak :D).

Druhý lak je vlastně olejíček. Aplikuje se i na kůžičku kolem nehtů, ta je potom vláčná a hydratovaná. 
I nehty jsou potom zdravě vypadající. Teď jsem se rozhodla nehty nechat odpočinout před plesovou sezónou, kdy dostávají zabrat, tak budu sledovat jeho účinky.


 A nakonec moje večeře. Miluju mozzarelu, tahle byla super, s kousky bazalky uvnitř. Babi donesla veku, tak jsem ji opekla v toastovači. Přiložila mozzarelu a na pár sekund ještě přivřela v toastovači. 
Pokapala olivovým olejem. Ňamká!


Jak si Vy zpříjemňujete podzimní dny, školní dny, náročné dny? Jak přežíváte pořád ještě 
čerstvý start školy? :)

No comments:

Post a Comment