Sunday 12 October 2014

CBY


Cosmetics by yourself <3

Ano je to tak, některé druhy kosmetiky je možné a dokonce i lepší vyrobit doma. Dnes jsem cítila, že je má pleť tak nějak vyschlá a plná šupinek. Na tohle je nejlepší peeling. Ty kupované (např. Neutrogena s červeným pomerančem) mou pleť hodně vysušovaly a dráždily. A to nemám nijak extra citlivou pokožku. Proto jsem se rozhodla zkusit DIY peeling. Něco málo jsem si o tom přečetla a smíchala jen to nejlepší:

  • lžičku silného zeleného čaje
  • třtinový cukr (od oka)
  • trošku kokosu 
  • trošku medu
  • olivový olej
Tenhle peeling je možno použít jak na pleť, tak na tělo i rty. Olivový olej můžete nahradit kokosovým. Zelený čaj ani není potřeba, pokud zrovna nemáte nějaký uvařený jako jsem měla já. V počtu a kombinací ingrediencí se opravdu meze nekladou, není zde co pokazit. 
Konzistence peelingu by měla být kašovitá, proto přidávejte suroviny podle oka až se vám bude zdát, že jste jí dosáhly. Poté nanášejte pomocí rukou krouživými pohyby na pleť a opláchněte. Zrníčka cukru jsou sice drsnější než peelingy z drogerie, ale vše vynahradí pečující med a olej. Vaše pleť bude po smytí vodou jako po nanesení krému. Pokud vám to není příjemné, jednoduše pleť očistěte běžně používanou pleťovou vodou nebo gelem. Není dobré peeling provádět každý den, spíše se doporučuje jednou za týden. Sama by jste měla poznat, co vaší pleti svědčí... :))


No comments:

Post a Comment