Tuesday 16 September 2014

Podzimní update

Bonjour!

Zdravím všechny shopaholiky a všechny, co obnovují šatník na podzim. 
Tentokrát podzimní boty z La farfally.

Opravdu hodně jsem už potřebovala nové boty. Ty staré měly prošoupanou patu, a když sprchlo, měla jsem v botičce rybníček. Už jen žabičku :D Proto jsem vyrazila vybrat nějaké nové podkůvky. První i poslední navštívený obchod byla la farfalla v Olomouci.

Tyhle boty jsou z kůže, tmavěmodré (což na fotce nejde tak vidět, jsou světlejší a modřejší, trochu podobné si jsou na poslední fotce). Jsou vyšší, než na jaké jsem zvyklá, ale jsou super pohodlné ^^ Protože mám všechny jeany úzké, nohavice se mi vejde i dovnitř, jak to i nosím. Na fotce níž uvidíte obě dvě verze. Vzadu je zip, což je bezva, nemusí se tak složitě šněrovat (fajn, když spěcháte na oběd;)). 
Kam s tou nohavicí?
La farfalla 1990,-

No comments:

Post a Comment