Sunday 14 September 2014

Shopping fever

...a to ve znamení dnů marianne a slev!

V sobotu jsme si s mamkou udělaly menší výlet do Brna. Původně mělo jít o Ikeu a využií mého kuponu do Orsay, ale nakonec jsme si koupily časopis s kuponky a v Brně jsme strávily celé odpoledne a velkou část večera. Ale rozhodně toho nelituju, i když jsem se tam asi dorazila a teď ležím pod peřinou a s ucpaným nosem nadávám, jak je ten svět krutý :D 

První zastávka byla IKEA, kde jsem si prostě jen udělala radost stojánkem na svíčky a úžasně vonící svíčkou. Už se těším, až si ji zapálím!

Svíčka s vůní jahod za 25,- a stojánek za 49,-
Stojánek v akci!
Dál jsme šly do H&M. Mají tam až do 21. akci - při koupi dvou jeanů, dostanete ty levnější se slevou 50%! Jde jen o označené jeany ale výběr je široký, vybral by si snad každý. Tam jsme strávily hooodně času :D Nakonec jsme si tam ještě koupila i tričko, černé nemám, hodilo se mi. A navíc spadá do kategorie mé úchylky na krajky ^^
Jeany 349,-, tričko 249,-

Krajkaaa ^^
Dál jsme byly v Orsay. Vybrala jsem si tam další tričko, pro změnu vínové. Tahle barva mi docela sedne, řekla bych. A můj šatník by potřeboval krapet více barev, takže mě zase velice potěšilo.  
Triko 499,-

Teď něco pro gurmány a mlsné jazýčky - s mamčou jsme se skočily na kafe a daly jsme si k němu i tenhle úžasná malinová dortík! Jou, jou, žijeme si. 




Další zastávka byla Tezenis. Protože moje bílá podprsenka potřebovala vyměnit, už mi dost neseděla, kraje se ohly a balkonový typ není moc pro mě, našla jsem si tuhle. Hezky mis sedne, je pohodlná a líbí se mi (uvidíme,c o na ni drahý ;)). Opět zdobená krajkou. Cena 349,- 

A aby to nebylo jen o oblečení, udělala jsem si radost i v Oxalis, kde to naprosto miluju! Koupila jsem nakonec čzyři čaje - z toho dva jako dárek, a sítko na sypaný čaj. To, co jsme měly doma do teď nebylo úplně ideální na zelené čaje, které při luhování potřebují prostor. Čaje jsem měla už oba a jsou výborné! Oba jsou zelené, to já ráda. První je pomerančový s čokoládou (opravdu úžasně voní, i po té čokošce, jsou tam i malé kousky, to se pije sám), druhý malina s mátou (tady je zase docela výrazná malina, 
máta už ani ne).
Čaje a sítko (sítko za 79,-)
(pozn.: ceny jsou uvedeny bez slev, v základní ceně)

A co vy a vaše poslední nákupy? Čím jste si udělali radost Vy? :)

No comments:

Post a Comment