Friday 12 September 2014

Food overview


Nákup ve znamení zdraví a slev...



 Ano, taky jsem byla nakoupit. Jelikož jsem se tento měsíc zaměřila na svůj celkový rozpočet, mírně jsem pozměnila obsah nákupního košíku.
Zaměřila jsem se především na ovoce, zeleninu (kterou jsem už koupenou měla) a na zdravé + zlevněné potraviny. Jo a ty brambůrky no... :/

Naprosto skvělá 100% lisovaná šťáva z jablek Pfanner o polovinu levnější mne opravdu příjemně překvapila - většinou si ji ředím s vodou. Až tak moc jablečná je.
Pšeničný bulgur jsem ještě nikdy nejedla... K němu se dostanu v jiném postu. Taky za polovic!
Brambůrky normálně nekupuji, ale tyhle mě zlákaly svým obalem i cenou. Navíc jsou handmade a s pepřem! (ten miluju) Chutnaly opravdu skvěle.
Dále košík nektarinek, jahody i rajčata... A zase na vše byla sleva. Není nic příjemnějšího, než přijít do obchodu a zjistit, že věci na nákupním lístku jsou právě v akci. Všechny.



Už strašně dlouho chci vyzkoušet mandlové mléko, jenže litr za 60,-? Řekla jsem si, že vyzkouším nejdříve tohle (zase ve slevě :D) ovesné. K tomu na zpříjemnění odpoledne jeden Flapjack taktéž za polovinu ceny s příchutí summer berry. Obal poukazuje na prvotřídní výběr ingrediencí a bezchybné zpracování. Jejich dobře odvedenou práci cítíte přímo na jazyku. Tohle byla taky moje premiéra. Rozhodně se vrátím do obchodu pro další. 


Nakonec můj nejoblíbenější jogurt. Většinou jej kupuji rovnou v půllitrovém balení. To ale neměli. Pokud máte dost tekutých bílých jogurtů bez chuti, rozhodně zkuste tenhle!

A kde že mají vše tohle v akci? Zavítala jsem do TESCA po dlouhé době a byla jsem velice příjemně překvapena. Od doby, co nejím pečivo, si tam zřejmě už nemůžu na nic stěžovat. I když zeleninu a ovoce mají pořád možná lepší v Bille a Albertu...



No comments:

Post a Comment