Saturday 13 September 2014

Today's overnight


O kaších overnight jsem vůbec nevěděla. Až když Terka odhalila svoje tajemství a zveřejnila svůj post




Instatntní ovesné kaše jím skoro každé ráno, ale nejsem tak úplně přesvědčená o jejich kladných hodnotách. Trošku mě znervózňuje ten prášek, se kterým to vysypu z pytlíku. Jenže kdo má ráno čas vařit kaši z mléka a nejméně pět minut stát u plotny? 
Když jsem si koupila ovesné mléko, napadlo mne, že by se to k sobě mohlo skvěle hodit. Tak jsem tedy vločky namočila přes noc...


Nijak jsem to neměřila, prostě jsem je zalila mlékem, aby plavaly. :D 
Nečekala jsem, že ráno budou opravdu měkké (já si míchám velké vločky s na jemno posekanými). Potom jsem už jen dochutila ovocem - v dnešním případě granátovým jablkem. 

Krok tři myslím mluví sám za sebe :)

Overnight kaše rozhodně vyšouply ty instantní z mých rychlosnídaňových receptů přes týden... Takže děkuju moc Teri! :3

No comments:

Post a Comment