Wednesday 10 September 2014

Inspirace pro nákupní seznam - yummy to tummy

Dnešní odpoledne pro mě bylo ve znamení doplňování ledničky a špajzky. Nakupování potravin si poslední dobou docela užívám (oproti dětství :D), mám pod kontrolou, co se domů donese. A když s nedonese žádný blivajz nebo lákadlo, pak ho ani nespořádám. Co není doma, jako by nebylo vůbec :) Ovšem nebývá to radost, když už nevím, co do košíku. A proto tady malá inspirace pro Vás. Co nakupovat,aby to bylo i trochu zdravé? A taky malé nápovědy, v tomto nákupu se nachází suroviny pro mé další vaření!

Snídaňová část

Müsli vždy vybírám pečlivě a tak, abych nejedla pořád ty samé dokola. Jak vybrat správně müsli vám taky napíšu, je to docela snadné. O tom ale až v dalším článku, který už je ve výrobně ;)
Strašně se mi líbily ty minisušenky - znám je ve velké verzi, ale tyhle se mi prostě líbily ještě víc. Pak ve mě zvědavost probudily ty úplně vpravo - cereálie z ovsa. Na obrázku to vypadá jako nějaké granulky, tak jsem zvědavá, co to bude. A pro potěchu jsem si vybrala kakaovou verzi ^^

Zelenino-ovocná část + zatoulaná bryndza
 K nákupu prostě patří cherry rajčátka, stejně tak do každého pořádného salátu! Dál tu máme baby špenát, na který jsem se plánovala vrhnu o víkendu,  ale plány se změnily, uvidíme :) V malých sáčcích mám sušené ovoce, které si přihazuju ke snídani, nebo svačince - meruňky, brusinky, ananas + kešu, po kterých se od malinka můžu utlouct :3 A nad ovocem jsou zeleninové chipsy, konkrétně mrkev a paklažán s příchutí chilli. Už dlouho jsem na ně měla zálusk, ale nějak jsem neměla odvahu si je přihodit do košíku. Ale opět, zvědavost zvítězila. 

Mléčné srandy a ty, co se jako mléčné tváří
Tady jde krásně vidět, jakou asi máme doma spotřebu s jogurty. A to, prosím, nejsou zdaleka všechny, jen všechny nechtěly být na fotce. Bílé jogurty jsou klasika a rozhodně pro zdraví prospěšnější, než ty ovocné. Do ovocných se, právě kvůli ovocné části, cpe zbytečně moc konzervantů a chemikálií, takže si radši přihodím marmeládu doma ;) Potom jsem si řekla, že zkusím onen řecký jogurt, který blogerky vynášejí do oblak. Bála jsem se obsahu cukru, kterým se běžně ve výrobcích vynahrazuje tuk kvůli chuti, nicméně tady bych to přebytkem nenazvala. Uvidíme, co chuť. Potom tu máme výrobky Alpro. Jejich čokoládový dezert (ten budu papkat prvně) a sojový nápoj, který si občas koupím, jako "přílohu" ke svačině. 
Vyloženě natěšená jsem na balkánksý sýr s kořením, miluju vše středomořské a tenhle sýr mě potěšil. Už bych ho rozbalila! A co se mé mediterano-obsese týče, máme tu pro mé uspokojení 
i mozzarellu s kousky bazalky. 

Až si odbyju své premiéry, můžu poreferovat. Zatím doufám, že jsem vás třeba i něčím nainspirovala a nahlodala, co že se to bude u Terezkových kuchtit ;) 


A co u vás? Máte rádi nákupy? Co rozhodně nesmí chybět ve vašem nákupním košíku? :)

No comments:

Post a Comment