Friday 5 September 2014

New in


Cítím určitou povinnost se s vámi podělit o své nové přírůstky... 
Jak jsem již dříve psala, potřebovala jsem pár věcí. Ale pár se jich i naskytlo takřka samo. 

brýle - New Yorker, boty - HM, sluchátka - Sony
To jsme se takhle jednou s Teréz sebraly a jely nakupovat...
Mám strašně ráda tyhle naše výlety.
Hned v prvním obchodě na mě vykoukly tyhle fajn brýle za pouhých 29,- nekupte to!!! Ne že by sluníčko poslední dobou tak peklo, ale brýlí není nikdy dost. Další na řadě byly super tenisky z HM, které byly zastrčené v regále se zlevněným zbožím tak, že jsem je spatřila zřejmě jen zásahem osudu. Nebo někdo stejně vychytralý jako já si je tam schoval při nějaké příležitosti. Tak či tak mám je já! A kolik že stály? Neuvěřitelných 300 korun. Tenisky jsem nutně potřebovala a navíc u těchhle velice oceňuji propracovanost do detailů. No, posuďte sami z následující fotografie. 
V neposlední řadě nová sluchátka Sony... Normální růžové "špunty" s klasickým jackem. Staré se mi rozbily... Co dodat :D

Další kousky ještě chystáme... :) nemůžeme to všechno odhalit najednou, no ne?

No comments:

Post a Comment