Sunday 7 September 2014

Weekend delights

Salut!
Princezna naše :3
Já víkend strávila zaslouženým relaxem po prvním a náramně vyčerpávajícím týdnu školy u tatínka. Oba dva dny jsem si ugrilovali maso a pak si s plnými bříšky hezky lebedili :3 Nicméně, v sobotu jsem vytuhla zkroucená v křesle uprostřed obyváku a i když kolem mě bylo vysáváno ostošest, já si vychutnávala svou siestu :D  

 V neděli jsem si dovolila vynechat práci (vždyť jsem poctivě makala celé prázdniny a nevynechala jedinou svou neděli!) a zůstat u táty. Trošku jsem postudovala, udělala zásadní krok směrem k maturitě (už mám okruhy do společenských věd ^^) a šla si zaběhat. Aby bylo jasno, mám nulovou fyzičku, takže to z čeho se já raduju, by bylo pro 98% z vás absolutní zklamání a jsem si jistá, že nevěříte, že se někdo může radovat z toho co já. Ale screw you, radost mi nepokazíte ;) Uběhla jsem, a to prosím v kuse, krásných třináct set metrů aniž bych na sobě cokoliv výrazně cítila. Fanfáry, prosím! Jen našeho osmiletého psíčka to trošku zaskočilo :D No jo, víkendy s Terezkou jsou asi přece jen náročnější. To ještě netuší, že tohle jednoduché kolečko se pokusím značně rozšířit, ale to jsou zatím jen vidiny v mlze. Ale bude se makat! A neděli jsem zakončila super večeří - rajčátka, mozzarella, černé olivy, čerstvá bazalka a olivový olej :)

Jak jste prožili víkend vy? Počasí nám docela přálo, alespoň v mých končinách, využili jste toho? :)



No comments:

Post a Comment