Monday 6 October 2014

Čína aneb co dům dá

Myslím, že nadpis jsem celkem trefila, protentokrát. Tohle jídlo se dá nazvat čínou možná díky rýžovým nudlím, které jsem k tomu přidala (u nás doma se objevily poprvé a asi je zařadím mezi stálé obyvatele naší spíže :D) a spíš to bylo opravdu vaření a la přidej co najdeš. Ale stejně mám tohle vaření nejraději, je to adrenalin, když nevíte, co to bude, až to bude ;D Plus jsem takovou míchaninu dělala prvně, ale ono na tom není nic moc co zkazit, je to takový fajn rychlý oběd :)

V každém případě, jídlo se povedlo a díky němu jsem maminku naučila jíst čínskými hůlkami
 (volejte sláva a tři dny se radujte).


Potřebovala jsem: (u vaření co dům dá tak nějak nevedu míry, za což se omlouvám)

  • krůtí maso
  • žlutou papriku
  • cherry rajčátka
  • rýžové nudle
  • třetinu cibule
  • sůl
  • pepř
  • kari
  • hořčice
  • nudle


Postup:
Maso jsem nakrájela na kostičky, osolila, opepřila, přidala kari a nakonec dala jednu polévkovou lžíci hořčice. Pořádně promíchala. A než jsem si nakrájela zeleninu, maso odpočívalo v ledničce.

Na rozehřátou pánev s olejem jsem dala cibulku, po chvilce jsem přidala předem nachystané maso. Pražila jsem, až maso bylo jakž takž hotové, přidala jsem zeleninu. Pánev jsem přikryla a jen občas směs promíchala, aby zelenina změkla.

Nudle jsem zalila horkou vodou dle návodu, až po pár minutách změkly, přidala jsem je k masu a zelenině a smíchala.

A je hotovó :)

No comments:

Post a Comment