Saturday 18 October 2014

Shopping list - no needed

Řekněte mi, prosím, že nejsem jediná...
...co si napíše nákupní seznam a velice hrubě jej potom překračuje. Prostě občas beru co vidím, že je ve slevě nebo na co mám chuť. Pokud jde o jídlo, tak se nějak nemůžu udržet :( 
 Ještě štěstí, že se držím v těch spíše zdravých mezích...

Sekci vpravo nevidíte dvojmo :D Prostě slevy no...

Jelikož můj příjem bílkovin za den byl řekněme mizivý, musela jsem v tomto ohledu provést pár změn. Tofu jsem jedla poprvé u své vegetariánské tety a velice mi zachutnalo. Asi ze všeho nejvíce mám ráda to uzené. Restuji ho na pánvi s kořením a zeleninou.


Další vecí, která stojí za zmínku je nový čaj od Loydu - zelený s aloe vera. Ta chuť je naprosto nepopsatelná!!!
Takhle si představuji, že by měl zelený čaj chutnat... Velice povedené!
Druhý čajík - hruška ananas skořice je velice příjemná večerní alternativa. Díky skořici mi připomíná teplé zimní večery zejména o Vánocích :3


No comments:

Post a Comment