Sunday 19 October 2014

Wishlist - protože Vánoce se blíží

Zdravím, stoupenci!
Trochu jsem se, ehem, rozvášnila a zamyslela, co tak asi samozřejmě velmi nutně potřebuju. A protože mi brigáda nevynáší zrovna milióny, zatnu zuby a vydržím to do Vánoc (už jen
3 měsíce, 3!). A protože jsem zkrátka a dobře sdílná, podělím se o svůj dopis Ježíškovi s Vámi! :)
 


Nejsem si tak úplně jistá, co je největší potřeba. Ale největší je určitě kufr (tento velikosti S za 2035,-). Často jezdím k tátovi, a když s sebou táhnu k oblečení i nějakou chytrou takže velkou knihu, nedejbože notebook, sportovní taška přes rameno se mění v pytel balvanů. Takže nějaký malý kufřík by se určitě hodil. Nemluvě o tom, že za rok mě snad čekají cesty na koleje. 

A jako správná cestovatelka rozhodně potřebuju hrneček na teplý čajík nebo kafe a láhev na vodu. Hrneček je Keep cup, spešl mj. od Avonu, kdy jeho se jeho koupí zapojujete do boje proti rakovině prsu. Tenhle má 454 ml a stojí (teď v akci) 249,-. Bobble bottle je z nové kolekce, její objem je 0,7l a stojí 299,-. V této láhvi je filtr, který je využíván v moment, kdy pijete a z vody odfiltrovává škodliviny v ní obsažené. Mám problém s pitným režimem a hezká láhev, ze které se dobře pije by mi určitě pomohla. Takže  tahle koupi je vlastně životně důležitá. 

Ta supr čupr zelenkavá sranda vpravo v rohu je razítko na sušenky. Už Vás nudí nudně kulatě hladké sušenky? Zde je řešení! Vykrojíte kolečko a narazíte na něj nějaký fajn popis, obrázek nebo vzor. Viděla jsem různé, Tescoma teď má nějaké. Ale tam budou supr čupr předražené, ak jsem si radši našla nějaké na netu. Protože veselé sušenky dělají veselé dny!

Vpravo nahoře je knížka, na kterou mám zálusk od prázdnin. Je to knížka krátkých básniček od Tima Burtona Melancholy death of Oyster Boy (269,-). Touto knížkou jsem měla šanci si listovat na výstavě Tima Burtona, kde jsme byli s mým nejdražším a strašně se mi zalíbila. 
Kresby v ní jsou... burtonovské. 
Verše jsou burtonovské. 
A to já miluju. Políčeno mám samozřejmě na anglický originál, bůhví, jak to ti naši mistři přeložili.

A jako poslední tu máme další obrovskou potřebu a to mobil! Můj byl kupován jako z nouze ctnost, když jsem jeden ztratila. Obrovsky jsem si ho zamilovala, jen co je pravda. Ohromně jsem si zvykla na fyzickou QWERTY klávesnici a dlouho jsem přemýšlela o BlackBerry. Nicméně, jsem věrná uživatelka Nokií (jen jednou jsem měla něco jiného a nevermore) a tak nejspíš sáhnu po téhle Lumii 520 (2300,-! Sákriš, nekup to!). Do iPhonu bych prostě nešla už jen z principu, na všechny ty Samsungy bych potřebovala zvlášť tašku a doma stůl, Android se každému druhému kazí a seká (ale žádný uživatel Androidu to nepřizná) a já si na W8 na notebooku dost zvykla. Takže jsem rozhodla takhle. A myslím, že i dost dobře. 

A Vy už máte jasno ve Vánočních přáních, nebo to řešíte v půlce prosince? Nebo Vám snad nic nechybí? 



No comments:

Post a Comment