Wednesday 22 October 2014

Supersnadná, supernadýchaná a superbanánová

Zdravím všechny podzimem zlomené i všechny ostatní!

Tyhle změny počasí mě docela vyčerpávají a vůbec celkově mám tento týden (a to jsme teprvá uprostřed) už nervičky v kyblíčku. Ale neklesám na mysli, protože mám svý buchty!  Protentokrát to bude buchta bez mouky, s minimem slazení. Sladká je dost díky banánům, které prakticky tvoří základ. Navíc se mi povedla úžasně nadýchaná, jako bych v puse měla jen samotný bílkový sníh (po hutné ananasové buchtě docela změna, haha).  

Na superbanánovou záležitost potřebujeme:
  • 3 zralé banány (+jeden jsem přidala nahoru)
  • 3 vejce
  • 3 lžíce agáve sirupu (círca)
  • 5 lžic kakaa
  • 2 - 3 lžičky kypřícího prášku bez fosfátů
Postup:
V mixéru rozmixujeme banány, poté přidáme samotné žloutky. Už v míse přidáme sirup,kakao a  kypřící prášek. V samostatné nádobě si ušleháme bílky do sněhu, který potom opatrně vmícháme do zbytku těsta. Těsto vylijeme na plech, pečeme na 175° asi 20 minut.

Tip: Pro tužší konzistenci sněhu přidejte k bílkům špetku soli :)

Už se těším, až si zítra osladím den ve škole ^^

Sníh tuhý, jak má být, drží i po otočení nádoby



No comments:

Post a Comment