Monday 20 October 2014

Z nákupního košíku

Zdravím! :)

Asi jsem zjistila, že když nemůžu jíst, jídlo aspoň nakupuju. Ubírám na těle i na kontě, jinak řečeno (od včerejška vlním, o čemž Vám taky napíšu, časem). A taky píšu na blog zásadně, když se mám učit. Dnes to byl malý výlet do albertu a větší do DM. Tak tady taková pidi midi reportáž.

Ano, je to ten sám čaj, o kterém Vám psala Elis. Zkrátka její reklamě slovy chuť je stejná jako vůně, a to se u čajů často neděje, well, tomu jsem nemohla odolat ;) Takže tady mám zelený čajík s příchutí aloe.

Další dominantou nákupu bylo kokosové mléko. Narazila jsem na něj ve spoustě receptů a kokos mám docela ráda, tak jsem šla do něj. A jelikož jsem nevydržela čekání na vhodné využití, otevřela jsem jej ihned. takže hned i first impression: barva zvláštní, ne tak bílá, jako u mlík sojových nebo toho klasického kravského; vůně - buď mám rýmu, nebo žádná :D; ale chuť opravdu kokosová (jaké to překvapení) a docela mi zkrátka chutná. Jen je to asi o zvyku. Ale rozhodně bych si na tohle zvykla.

Potom tu jsou dvě tyčinky. První je s příchutí ananasu (ano, miluju ananas) a jogurtu v bílé čokoládě. Je to proteinová tyčinka - ne že bych byla nějaký sportovec, či co. Ale konkrétně v téhle tyčince není ani tolik cukru, jako v jiných, jsou tam i jiné minerály, vitaminy a supr látky, než protein. Druhá čičinka je s příchutí banánu a manga (a i toho ananasu tam trochu je - jak se sleduju, miluju všechno exotické ovoce). Tyčka je to cereální a bio, se značkou Fair trade. Firma Doves farm nepoužívá geneticky modifikované ingredience, aditiva nebo hydrogenovaný tuk. A to zní fájn (bez ohledu na to, jestli máte šajnu, o čem je vlastně řeč). 

Ceník:
Mlíčko - 69
Proteinová tyčinka - 18
Flapjack - 20
Čajík- 25 




No comments:

Post a Comment