Tuesday 9 September 2014

Alverde avokádový poklad - šampon, balzám a fluid

Vlastně ani nevím, co konkrétně mě k této značce dovedlo. Snad trpělivost, která už byla na ústupu. Už mě nebavily všelijaké vlasové přípravky slibující zázraky, to jejich ,,Buď, a nebo". Houby! Přírodní kosmetika je odpověď. Aneb příběh avokádovo-hroznové rodinky pro poškozené a lámavé vlasy.

Šampon, fluid a balzám

Docela mě trápily roztřepené konečky, tak jsem si pořídila jako svou Alverde premiéru jejich fluid. A světe div se, docela to pomohlo. Znáte ten nepříjemný pocit, když přejedete po konečcích a cítíte ty poničené kousky? Tohle vcelku zmizelo. Ani jsem nevěřila, že by tohle výrobek přírodní a ještě k tomu z dm za opravdu slušnou cenu dokázal.
Fluid, 30 ml, 88,-
Jemně vmasírujte do vlhkých konečků, neoplachujte
Když mi došel šampon, přišel na řadu šampon od Alverde. A abych podpořila účinek fluidu, šla jsem zase do toho avokádového. Který naprosto skvěle voní, mimochodem :3 Vlasy mi nemastí, ani po něm nemám lupy (což se povedlo už dvěma šamponům Garnier Fructis, nevermore). Vlasy mi po něm vydrží stejně dlouho umyté jako po jakémkoliv jiném chemikáliemi napuštěném šamponu. S tím rozdílem, že tyto poklady mají značku jak NaTrue, tak i Vegan.
Šampon, 200 ml, 68,- 
No a co ten balzám? Well, to tak v dm byla akce - při zakoupení 5 a více jejich výrobků dostanete na každý z nich 25% slevu (stále trvá, tuším do 16.9.). Naskládala jsem košík, ale chyběl mi pátý výrobek.
Nohy mě vedly k regálu s výrobky Alverde. Vlasy budou mít pré, beru balsám!
Tak takhle jemné vlasy jsem snad nikdy neměla. Zatímco fluid aplikuji pouze na konečky, balzám nanáším na celou délku vlasů. Před opláchnutím, po krátkém působení jsou hladké tak, až mě to při prvním použití vyděsilo. Bála jsem se, že vlasy zůstanou trochu mastné, nebo že se rychleji budou mastit. Omyl. Balzám má u mě jen ty pozitivní účinky. Možná jej jen nebudu používat po každém umytí, abych vlasy neměla moc jemné, mám je pak slehlé, i když hebké od pohledu i na dotek :) 
Balzám, 200 ml, 70,-
Vmasírujte do vlhkých vlasů, nechte chvíli působit, opláchněte
Šampon, balzám, fluid
Takže vám s klidem na duši můžu tuhle avokádovou rodinku doporučit! :) Pokud už si s poničenými konečky nevíte rady jako já, zkuste tuto variantu a nůžky ještě na chvíli odložte ;)

No comments:

Post a Comment