Monday 8 September 2014

Cool school


Pro mě jediný způsob, jak se vypořádat s každodenní školní docházkou, je obklopit se co nejhezčími věcmi... 
Zní to možná pošetile, ale funguje to. Předvedu...
černý blok + pouzdro - TESCO, květový blok - Pignature

Ráda mám ve všem pořádek a obzvláště v zápisech. K tomu mi slouží ten velký černý kroužkový blok rozdělený do pěti sekcí. K dostání linkovaný či čtverečkovaný, podle potřeby. V každé barevné záložce je papírek, na který napíšete název vámi zvoleného předmětu - jak prosté! Pod ním je další blok pro předměty, jenž se nevlezly do toho černého. A taky na poznámky a trhání :D 
Dále pouzdro... Je průhledné hned ze dvou důvodů: za A se mi to tak líbí a za B se z něj skvěle opisuje!!! Mimochodem stálo mě 10,- Kč. 
Diář používám zřídkakdy přiznám se, ale pro případ ho nosím stále s sebou. Ano, jistě jste poznali že jde o diář z časopisu ELLE - mimochodem, jsem velice vášnivou čtenářkou...
Co mi ale dělá problémy je pitný režim... Pokud jsem si v minulosti už pití vzala, tak mi většinou nestačil objem lahve a co si budeme povídat, kdo z nás si jde s chutí napustit vodu na veřejné záchody, kde se za den vystřídá miliarda lidí? Tahle lahev VOSS má 800ml, což mi absolutně vyhovuje. Každý z nás má ale odlišné potřeby. 
Poslední na obrázku je moje pouzdro na dioptrické brýle. Tím bych se také ráda dostala k další fotce... Jelikož teď většinou svítí slunce, nosím s sebou samozřejmě i brýle sluneční. Jaké a v čem si můžete všimnout. ↓↓↓

dioptr. brýle + pouzdro - Tom Taylor, s modrými skly NY, letky - Lindex, černé + tělové pouzdro - HM

Co s sebou berete do školy vy? :)

No comments:

Post a Comment