Sunday 19 October 2014

Lehký a zdravý orgasmus

Ne, ne, hned na úvod vás zklamu. Dnes nebude řeč o sexuálním životě, pořád zůstáváme u jídla (protože lednička je mnohdy dosažitelnější než ten chlap ;D)

Píct jsem prostě musela! Koupila jsem si nový plech. Je o  něco málo vyšší a hlavně je menší, takže se těsto tak moc nerozlije a buchty budou vyšší ^^. No a když jsem si vzpomněla, jak jsem tuhle věc milovala, byla to jasná první volba pro tenhle nový plech. 
Tuhle buchtu občas pekla moje babička, úplně jsem ji milovala, miluju ananas, ten tvaroh nahoře k tomu... Mmm. Ale pozor, tady je zdravější forma! A rozhodně ne méně dobrá ;) Jen ta buchta měla být asi nadýchanější. Příště tam ten pudink nahoře musím lít, až všechno úplně strašně moc vychladne hloupá, hloupá Tereza. A přidat i šťávu z plechovky.
Ale i tak měla buchta úspěch i u mé velmi kritické kamarádky (která mi velmi ráda připomíná můj první pokus o palačinky asi před pěti lety). 

Možná ne nejkrásnější. Ale i tak krásná. A dobrá. A vůbec!

Na jeden orgasmus budeme potřebovat:
  • 1 plechovka ananasu 
  • 1,5 hrnku celozrnné mouky (já použila špaldovou)
  • půl hrnku mouky hladké
  • 3 lžíce třtinového cukru
  • 2 vejce
  • 2-3 lžičky prášku do pečiva bez fosfátů
Na polevu:
  • vanilkový pudink
  • půl litru mléka
  • 1,5 vaničky tvarohu

Jak ho dosáhneme:
Ananas rozmixujeme, já to dělala bez šťávy, ale můžete i s ní (babča říkala, že v původním receptu to je i se šťávou). Přidáme vajíčka, rozmícháme. Poté přidáme všechny sypké ingredience. Vzniklé řídké těsto vylijeme na plech. Pečeme asi na 200° zhruba 25 - 30 minut. 

Po upečení necháme korpus vychladnout (a úplně, což jsem já neudělala). 
Dáme vařit pudink v půl litru mléka dle návodu na obalu. Až pudink trochu vychladne, přimícháme tvaroh. Polevu potom vylijeme na vychladlý korpus. Já nečekala na úplné vychladnutí polevy, asi jsem měla.
Rozhodně potom dejte celou buchtu do ledničky ztuhnout. Jinak se vám poleva hned po rozřezání dokonale rozteče do všech stran ;) 
A až uznáte za vhodné, že je poleva dost tuhá, nějaká ta hodina to asi bude, můžete se do toho s chutí pustit :) 

Poučte se z mých chyb :D Pokud uděláte to, co já neudělala (dáte do těsta i šťávu, pudink necháte před nalitím úplně vychladnout), napište, jak buchta dopadla. Jestli byla nadýchaná, nebo jste ji měli hutnou jako já. Až budu tuhle dobrotu opakovat, recept asi opravím, nebo napíšu znovu. A věřím, že to bude brzo, naštvalo mě, že to nedopadlo přesně podle mých představ :D 




No comments:

Post a Comment